xxx pron

Despre Cookies

cute chick with tiny tits has her pussy eaten out. tube

Folosim cookies pentru funcționalitatea site-ului și pentru a-ți oferi o experiență personalizată pe metropolabrasov.ro. Prin continuarea navigării, ne oferi acordul tău.
kowalskypage wap beautiful horny brunette babe.

CONFLICTEDSTREETS

CONFLICTEDSTREETS - Navigarea conflictelor referitoare la străzi și spațiului urban în tranziția la orașul de 15 minute

Deși are o importanță critică pentru a facilita tranziția către orașe neutre din punct de vedere climatic, conceptul orașului de 15 minute (15 mC) este vag și complex. Pentru a realiza potențialul conceptului 15mC de a aduce schimbări, există multe conflicte potențiale între părțile interesate, care reprezintă diferite interese și perspective. În esență, conceptul 15mC evidențiază conflictele dintre spațiile destinate mobilității și transportului (permițând mobilitatea locală și regională, dar incluzând și spațiul utilizat în prezent pentru vehiculele parcate) și locuri sau spații publice (subliniind calitățile spațiului urban ce contribuie la atractivitatea și locuibilitatea unor zone/ orașe). Prin urmare, conflictul privind utilizarea spațiului urban este o problemă cheie care trebuie abordată în planificarea pentru orașul de 15 minute. În multe cazuri, astfel de conflicte nu pot fi rezolvate prin planificare și luarea deciziilor orientate spre consens. Un obiectiv cheie al acestui proiect este de a învăța și de a construi o bază de cunoștințe referitoare la practicile și procesele de planificare urbană, recunoscând natura politică și contestată a unor astfel de procese de schimbare. Astfel, proiectul de față reprezintă un pas important în identificarea și înțelegerea factorilor ce generează conflicte în planurile pentru orașul de 15 minute, și în dezvoltarea de îndrumări cu privire la modul de a aborda astfel de situații conflictuale.

Un obiectiv cheie al acestui proiect este de a învăța și de a construi o bază de cunoștințe referitoare la practicile și procesele de planificare urbană, recunoscând natura politică și contestată a unor astfel de procese de schimbare.

Rezultate/ livrabile ale proiectului
D1.1 – Cadru teoretic și empiric
D2.1 – Raport privind studiile de caz
D2.2 – Îndrumări pentru practicieni privind gestionarea conflictului în inițiativele 15mC
D4.1 – Raport privind evaluările anterioare ale măsurilor și proceselor de 15mC
D4.2 – Raport privind metodologia de evaluare
D3.1 – Raport privind procesele de participare testate și observate
D3.2 – Raport privind acceptarea utilizatorilor și potențiale conflicte din intervențiile de urbanism tactic
D4.3 – Raport privind rezultatele proiectelor-pilot
D5.1 – Raport de sinteză, inclusiv lecții învățate și recomandări de politică publică
D0.1 – Raportul final de progres și jurnalul de activitate
D5.3 – Până la șase lucrări depuse/publicate în reviste științifice

Impact estimat
Proiectul va ajuta procesele de planificare urbană și luarea deciziilor, prin generarea de cunoștințe noi și aprofundate despre conflictele care decurg din planificarea și implementarea modificărilor pentru 15mC. Dezvoltând capacitatea de a aborda conflictele în astfel de procese de tranziție, aceste cunoștințe pot contribui la producerea unor strategii mai robuste și adaptative pentru implementarea mpsurilor pentru orașul de 15 minute, îmbunătățind șansele ca schimbările implementate să conducă la rezultatele dorite (în termeni de cartiere pline de viață și vibrante, precum și utilizarea spațiului stradal care facilitează astfel de condiții). Cercetarea aplicată, care studiază conflictele și produce îndrumări orientate către practicieni cu privire la modul în care să fie avut în vedere și abordat conflictul în procesele de planificare de 15 mC, va sprijini implementarea mai multor măsuri de 15 mC, în special cele care implică o realocare considerabilă a spațiului rutier, o măsură care s-a dovedit a fi esențială în asigurarea unei cote modale mai sustenabile în orașele din întreaga Europă (a se vedea, de exemplu, Buehler și colab., 2017).
Prin evaluarea continuă a proceselor de implicare și participare a părților interesate în orașele studiu de caz, de ex. Orașul Bielefeld (DE), Bodrum (TR) și Brașov (RO) și prin diferite forme de interacțiune cu partenerii de cooperare, cum ar fi Ljutomer (SI), Velenje (SI), Polkowice (PL) și K2 – Centrul suedez de cunoștințe pentru transportul public, va fi sprijinită preluarea rezultatelor cercetării în luarea deciziilor în lumea reală. Deși propunerea este axată pe cercetare, există o dimensiune participativă importantă prin implicarea direct a autorităților publice, ca parteneri.
Rezultatele proiectului vor dezvolta, de asemenea, noi îndrumări cu privire la modul de a face față conflictelor intrinsece tranziției la 15mC. O caracteristică cheie a propunerii este concentrarea pe actorii implicați în procesele de tranziție și perspectiva diferită pe care o au actorii implicați asupra tranziției de 15 mC. Prin accentul pus pe conflicte ca parte critică a cercetării, cunoștințele despre aspectele importante care afectează capacitatea de planificare și de elaborare a politicilor vor informa îndrumările produse în cadrul proiectului, iar acestea vor constitui baza pentru inovarea ulterioară. Prin colectarea, analiza și compararea lecțiilor învățate, cercetarea propusă va facilita cooperarea inter-organizațională și promovarea unei culturi de învățare bazată pe acțiuni concrete (learning-by-doing), necesară pentru a disemina și a accelera implementarea conceptului 15mC.
Accentul suplimentar pus pe utilizarea modelelor de transport în estimarea inițială a impactului asupra traficului al propunerilor de 15 mC și colectarea estimărilor modelate vs. rezultate pentru exemple specifice, va sprijini autoritățile să decidă în ce circumstanțe este să utilizeze metode precum modelare sau experimentare directă, ceea ce poate conduce la economie de timp și resurse financiare în procesul de implementare.
La nivel general, rezultatele proiectului nu vor fi relevante numai pentru factorii de decizie locali și pentru părțile interesate implicate în tranzișia către 15 mC, ci pentru toate domeniile de politică în care riscul de conflicte între părțile interesate este semnificativ.

Valoarea totală a proiectului - 378.000, 00 RON / 75.760,00 Euro

Activitățile derulate în etapa 1 a proiectului (2024) sunt disponibile aici!