xxx pron

Despre Cookies

cute chick with tiny tits has her pussy eaten out. tube

Folosim cookies pentru funcționalitatea site-ului și pentru a-ți oferi o experiență personalizată pe metropolabrasov.ro. Prin continuarea navigării, ne oferi acordul tău.
kowalskypage wap beautiful horny brunette babe.

LIVINGRIVER – Caring and protecting the life and culture around rivers and streams

Finanțare: ERASMUS + (Cooperare pentru inovare și schimb de bune practici; Parteneriate strategice pentru învățământul școlar)

Perioada de implementare: 1 septembrie 2018 – 31 august 2021

Bugetul proiectului : 434 701 euro

Leader proiect : Associação Portuguesa de Educação Ambiental (ASPEA) – Portugalia

Parteneri:

  • Agenția Metropolitană Brașov - România
  • Universidade De Coimbra – Portugalia
  • Universidade Nova de Lisboa - Portugalia
  • IES Ribeira do Louro – Spania
  • Asociatia para a Defensa Ecoloxica de Galiza – Spania
  • Universitatea Balikesi - Turcia

Scopul proiectului – creșterea gradului de conștientizare, îmbunătățirea abilităților și competențelor și încurajarea inițiativelor pentru protejarea ecosistemelor acvatice ale râurilor și pâraielor prin dezvoltarea și diseminarea de resurse și instrumente, care recurg la cercetarea științifică, spre o acțiune globală bine informată.

Obiective specifice

  • Îmbunătățirea “eco-literaturii” prin cercetarea și diseminarea cunoștințelor privind ecosistemele acvatice și promovarea unor obiceiuri pozitive și responsabile
  • Promovarea voluntariatului în domeniul mediului – cercetare și inovare, prin implicarea elevilor, cadrelor didactice și personalului din școli
  • Implicării cetățenilor în protejarea ecosistemelor acvatice prin informare și conștientizare

Rezultate bazate pe TIC

Prin intermediul acestui proiect se va realiza o educație inovatoare și deschisă bazată pe metodele de predare și învățare digitală, dezvoltarea instrumentelor TIC care vor fi utilizate de către elevi și comunitățile locale pentru a crea și a analiza date privind sănătatea fluxurilor.

  1. - E-BOOK: VIAȚA ÎN JURUL RÂURILOR

E-book-ul va recurge la materiale grafice și multimedia vizuale: animații 3D și 2D, clipuri video, imagini, desene etc., pentru a comunica mai bine conținutul.

2.- PLATFORMA WEB WWW.LIVINGRIVER.EU cu secțiunile :

  1. Eco-muzeu virtual, care are drept scop principal să permită implicarea comunităților în conservarea, interpretarea și gestionarea patrimoniului lor pentru o dezvoltare durabilă. Eco-muzeul va fi construit ca o bază de date georeferențiată, incluzând diferite resurse.
  2. MANUALUL MULTIMEDIA PENTRU ACTIVITĂȚILE DIN DOMENIU.

a.-Ghid pentru formarea cadrelor didactice

b.-Video Tutoriale pentru activități în teren.

  1. RESURSE DE COMUNICARE – revistă electronică cu articole despre cercetări științifice și experiențe pedagogice, buletine informative, rapoarte scurte, informații

 

2018

Prima întâlnire de lucru a proiectului a avut loc în Coimbra, Portugalia. Au fost stabilite rolurile și responsabilitățile fiecărui partener

2019

În perioada 15-16 mai, a avut loc a doua întâlnire a partenerilor din cadrul proiectului Living River la Facultatea de Geografie și Istorie din Santiago de Compostela, Spania.

S-a discutat despre implicarea în proiect a unor colegii din Brașov, respectiv elevi cu vârste cuprinse între 14-16 ani.

A fost stabilit designul pentru materialele de promovare și diseminare ale proiectului și structura viitorului muzeu virtual.

A fost prezentată metodologia de efectuare a viitoarelor experimente de către elevi, pe cursurile râurilor alese.

Participanții au avut ocazia de a cunoaște bucătăria Galiciană, folclorul tradițional și arhitectura specifică, invlusă în patrimoniul UNESCO.

2020

Odată cu amânarea celei de-a patra reuniuni transnaționale a proiectului, din cauza constrângerilor cu care se confruntă, partenerii s-au întâlnit online pentru a adapta activitățile și calendarul proiectului în funcție de necesități.

La începutul lunii aprilie partnerii s-au întâlnit pentru prima dată de la izbucnirea pandemiei, aceștia discutând despre impactul COVID19 asupra proiectului, modificările necesare care ar trebui făcute pentru a îndeplini obiectivele și rezultatele așteptate. S-au făcut unele modificări în calendarul proiectului, iar partenerii au decis să facă o altă întâlnire online pentru a discuta fiecare subiect într-un mod mai detaliat.

Pe 16 iunie, partenerii s-au întâlnit online pentru a doua oară, cu scopul de a evalua dezvoltarea rezultatelor intelectuale și a activităților realizate în timpul izolării și de a înțelege ce schimbări ar mai trebui făcute. Aceasta a fost o întâlnire foarte productivă în care partenerii au putut împărtăși situația din țările, organizațiile și școlile asociate. S-au făcut câteva modificări la calendarul activităților, asigurându-se totuși că toate activitățile vor fi realizate până la finalul perioadei de implementare a proiectului.

În luna octombrie, proiectul a ajuns la etapa practică.

Elevii Colegiului de Științe ,,Grigore Antipa” Brașov, coordonați de profesori, au aflat detalii despre indicatorii fizico-chimici de calitate ai apei (pH, temperatură, turbiditate, oxigen dizolvat, nitrați, fosfați) ce vor fi urmăriți în cadrul proiectului.

 

 

 

 

 

 

 

Reprezentanții Agenției Metropolitane Brașov împreună cu profesori ai Colegiului de Științe ,,Grigore Antipa” Brașov (Șerban M., Pavelescu L., Vlaic S.) au desfășurat cu elevii clasei XI D activitățile de teren din cadrul proiectului, în două locații: zona După Ziduri și Pietrele lui Solomon, pentru a vedea deosebirile de poluare dintre cele două zone.

Partea practică a constat în montarea plăsuțelor cu frunze de anin (Alnus glutinosa) în râul Graft și în determinarea indicatorilor fizico-chimici de calitate ai apei (pH, temperatură, turbiditate, oxigen dizolvat, nitrați, fosfați).

Scopul acestor activități a fost de a determina gradul de poluare al râului Graft.

 

În zona Pietrele lui Solomon, reprezentanții AMB i-au avut alături pe elevii Colegiului Tehnic ,,Mircea Cristea” , coordonați de profesorii Oana Constantinov și Germina Vasluianu.

Asemenea experimentului precedent, doamnele profesoare și elevii au montat plăsuțele cu frunze de anin (Alnus glutinosa) în râul Graft și au determinat indicatorii fizico-chimici de calitate ai apei (pH, temperatură, turbiditate, oxigen dizolvat, nitrați, fosfați).

2021

În luna martie a fost lansat newsletterul numărul 5 al proiectului. Îl puteți găsi aici:

http://www.livingriver.eu/.../Livingriver-5th-Newsletter...

În luna iunie, partenerii noștri din Turcia, Universitatea Balikesir, au organizat și susținut o sesiune de pregătire a elevilor.

În cadrul acestui curs desfășurat online, elevii au învățat despre importanța apei potabile în contextul încălzirii globale și au participat la mai multe workshopuri ce au abordat diferite scenarii și posibile metode de rezolvare a acestora.

 

 

Între 20 și 23 octombrie 2021, partenerii proiectului s-au întâlnit la Brașov pentru a participa la al doilea curs de pregătire pentru profesori.

 Această întâlnire a debutat cu un tur în centrul istoric al orașului sub coordonarea domnului profesor dr. Alexandru Stănescu.  Ulterior, la Cattia a avut loc o sesiune de feedback privind activitatea școlilor partenere în proiect și un workshop despre rolul apelor în ariile naturale protejate.

În zilele următoare, alături de profesorii implicați ai școlilor partenere (din Spania, Portugalia, Turcia și România), au continuat activitățile cu o vizită la Pietrele lui Solomon, unde au analizat și identificat diferite elemente naturale (specii de nevertebrate din râul Graft), conform metodologiei pedagogice de teren.

A urmat apoi o deplasare la Rezervaţia Naturală Dumbrăviţa, unde au observat diferitele tipuri de habitate existente și speciile de viețuitoare specifice.