xxx pron

Despre Cookies

cute chick with tiny tits has her pussy eaten out. tube

Folosim cookies pentru funcționalitatea site-ului și pentru a-ți oferi o experiență personalizată pe metropolabrasov.ro. Prin continuarea navigării, ne oferi acordul tău.
kowalskypage wap beautiful horny brunette babe.

SchoolCHANCE

Website-ul oficial https://www.interregeurope.eu/schoolchance/

Sursa de finanțare: Uniunea Europeană prin programul INTERREG EUROPE

Perioada de implementare: 2017 – 2021

Parteneri:

  • Municipalitatea din Girona (ES) – Partenerul principal
  • Municipalitatea din Reggio Emilia (IT)
  • Austrian Mobility Research FGM-AMOR, Graz (AT)
  • Guvernul Regional din Cataluña (ES)
  • Municipiul Utrecht (NL)
  • Municipalitatea din Gävle (SE)
  • Municipiul Gdansk (PL)
  • Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Brașov (RO)

 

Obiectivul general:

Reducerea emisiilor de carbon generate de mobilitatea școlară.

 

Obiective specifice:

  • Susținerea unor tipuri de transport mai curat și promovarea comportamentelor alternative în mobilitatea copiilor de la și către școală, precum și în întreaga comunitate școlară, incluzând profesorii, personalul școlii și familiile copiilor.
  • Dezvoltarea unui set unitar de instrumente pentru integrarea strategiilor de mobilitate școlară, la nivel regional.

Rezultate preconizate:

  • Realizarea unui Planului de Acțiune Regional privind mobilitatea școlară.
  • Implementarea, monitorizarea și evaluarea Planului de Acțiune Regional

_________________________________________________ 

 

SCHOOL CHANCE urmărește să includă în politicile regionale, în mod explicit, mobilitatea independentă a copiilor. Nu doar rute sigure spre școală; campanii pentru folosirea bicicletelor și a mersului pe jos pentru a ajunge la școală, ci și alte inițiative de management a mobilității. Prin proiectul SCHOOL CHANCE partenerii vor dezvolta o strategie pentru o mobilitate durabilă la școală, un element esențial al politicii lor de mobilitate și creșterea mobilității durabile, prin schimbarea comportamentului elevilor și a mentalității generației următoare față de durabilitate.

Mobilitatea școlară este un subiect fierbinte: într-un cadru în care emisiile de CO2 privind  transportul continuă să crească, traficul școlar reprezintă aproximativ 15% din traficul total la nivel urban. Cercetările din diferite țări ale UE arată că transportul copiilor la școală cu mașina personală variază de la 30 la 60%, în funcție de gradele de țară și de școală.

SCHOOL CHANCE se va concentra pe politicile care sprijină tipurile de transport mai curate și va promova comportamentele alternative în ceea ce privește mobilitatea copiilor la și de la școală, lucrând în vederea dezvoltării unui set unitar de instrumente pentru integrarea strategiilor de mobilitate școlară la nivel regional. Obiectivul este reducerea emisiilor de carbon prin găsirea unor metode inovatoare și coordonate pentru cele mai presante 4 provocări în dezvoltarea și implementarea politicilor de mobilitate școlară: informare, educație, promovare, infrastructură

Partenerii vor lucra împreună și vor învăța unii de la ceilalți cum să încurajeze călătoriile în școală în condiții de siguranță, sănătoase, autonome și durabile. Aceste lucruri se vor realiza prin:

- lucrând cu autoritățile publice la diferite niveluri și alți stakeholder pentru a asigura că resursele și politicile sunt bine aliniate

- identificarea bunelor practici care vor îmbunătăți instrumentele de politică prin intermediul planurilor regionale de acțiune

elaborarea unui program de învățare interregional, un set de instrumente ale bunelor practici, un app pentru mobilitatea studenților și o certificare de mobilitate scoli prietenoase

-dezvoltarea unui model financiar pentru durabile pentru care vor fi puse în aplicare prin Planul de Actiune Regional.

 

Schimbul de experiențe privind mobilitatea copiilor în școală: Proiectul School Chance are primele rezultate

School Change este un proiect de cooperare regională, finantat de Uniunea Europeană prin programul INTERREG EUROPE, care sprijină politicile de promovare a modurilor de transport ce respectă mediul și a comportamentelor alternative pentru mobilitatea copiilor la și de la școală.

Este timpul să colectăm câteva rezultate importante pentru proiectul european “School Chance – SCHOOL mobility CHAllenge in regioNal poliCiEs”.

2017

După primul an de activități, acțiunea de învățare interregională s-a concretizat prin schimbul de bune practici legate de mobilitatea școlară. Din 17 până în 19 Octombrie 2017, partenerii s-au întâlnit, în Gdansk (Polonia), pentru a doua oară de la începerea proiectului, unde au avut și primul training tematic privind comunicarea. Partenerii au selectat și au discutat 41 de Bune Practici implementate în zonele lor de activitate și în Europa cu diferite accente pe cele patru teme ale managementului mobilități școlare: infrastructură, participare, comunicare și informare.

Obiectivele principale ale Schimbului de Experiență sunt: identificarea, analizarea și transferul de bune practici/inițiative excelente privind mobilitatea școlară, consolidarea rolului școlii pentru a stimula și a implica studenții în adoptarea de bune practici privind mobilitatea durabilă.

 În timpul întâlnirii din Gdansk, a fost planificat calendarul vizitelor de studiu: în cursul anului 2018, partenerii School Chance se vor întâlni și își vor schimba bunele practici prin intermediul ședințelor de lucru programate în diferite orașe.  Primul oraș care va găzdui o vizită de studiu este Gävle (Suedia), care la sfârșitul lunii februarie va prezenta, printre alte măsuri, campania de comunicare prin care promovează ciclismul de iarnă. În etapa următoare, partenerii se vor întâlni în luna aprilie, în Reggio Emilia (Italia) pentru a treia oară de la începerea proiectului și pentru o sesiune de trening tematic în ceea ce privește educația școlară.

School Chance – SCHOOL mobility CHAllenge in regioNal poliCiEs –  este un proiect European, cofinanțat de Programul INTERREG EUROPE din European Regional Development Fund (ERDF), care se va derula în perioada ianuarie 2017 – decembrie 2021.

Scopul acestui proiect este susținerea unor tipuri de transport mai curat și promovarea comportamentelor alternative în mobilitatea copiilor de la și către școală, precum și în întreaga comunitate școlară, incluzând profesorii, personalul școlii și familiile copiilor.

Proiectul  School Chance include 8 parteneri din 7 țări europene: municipalitatea din Girona (Spania), municipalitatea din Reggio Emilia (Italia), Austria Mobility Research FGM-AMOR (Austria), Guvernul Regional din Cataluña (Spania), Municipalitatea Utrecht (Olanda), Municipalitatea din Gävle (Suedia), Primăria din Gdansk (Polonia) și Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Brașov.

 

2018

Proiectul european “School Chance –SCHOOL mobility CHAllenge in regioNalpoliCiEs” este la mijlocul perioadei de implementare. În acest an, partenerii cunosc realitatea din teren, prin vizitele de studiu, în orașele partenere din proiect și analizează bunele practici.

În luna februarie 2018, prima vizită de studiu a fost găzduită de Gävle (Suedia) care a împărtășit experiența sa prin promovarea ciclismului de iarnă. Campania “Pedalând iarna” implementată de Gävle are ca obiectiv ca un număr cât mai mare de persoane să încerce să pedaleze în timpul iernii, cu scopul de a vedea că beneficiile ciclismului pot fi atinse și în acest sezon. Campania a avut cinci etape: publicitate, semnarea contractului, ciclism, evaluarea și premierea. Mai multe informații obțineți aici: www.gavle.se/vintercyklisten.

În luna mai, partenerii aflați în Gdansk au putut lua parte la campania “Pedalând în mai” derulată în orașul polonez. Această campanie a fost pentru început implementată în Gdansk, dar acum se bucură de un real succes în întreaga Polonie. Obiectivul acestei campanii este de a promova transportul activ la școală sau la grădiniță, în rândul copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 13 ani. Pentru mai multe detalii: https://prezi.com/e_5nsgyce8zc/cycling-may-by-monika-evini/www.gavle.se/vintercyklisten

În luna iunie, campaniile Way2Go și “Action Week” din Utrecht (Olanda) au fost urmărite de partenerii din proiect. Scopul acestei campanii este de a convinge părinții să schimbe modul în care își aduc copiii la școală. Atfel, la Utrecht sunt combinate 3 proiecte: Oscar șarpele hoinar (Traffic Snake), Tata & Mama și jocul Revolta Monștrilor. Mai multe informații: http://way2-go.nl/

Tot în acest an, în 17 și 18 aprilie, partenerii s-au reunit în Reggio Emilia (Italia) pentru cea de-a treia întâlnire din proiect și trainingul tematic pe compenenta educațională.


2019

Partenerii “School Chance” au participat, în luna martie, la Brașov, la ultima pregătire tematică din cadrul proiectului.

Pentru a inspira partenerii privind certificarea metodologiei mobilității, au fost prezentate două cazuri de reușite în școlile prietenoase. Sistemul de certificare elaborat de municipalitatea din Veneția "La mia scuola va in clasa A” (Școala mea merge în clasa A)" în cadrul proiectului european "PUMAS", de exemplu, combină mai multe acțiuni cu o abordare participativă puternică.

Proiectul are o abordare multiplă prin combinarea mobilității și activităților și educaționale utilizate în vederea colectării indicatorilor necesari pentru a certifica școlile în ceea ce privește mobilitatea durabilă. Acest model identifică diferite clase în funcție de obiceiurile de mobilitate și de atitudinea întregii comunități școlare, într-un mod similar cu sistemul de certificare utilizat pentru clădiri care identifică diferite clase pentru a-și atesta nivelul de eficiență energetică.

Orașul Utrecht are, de asemenea, un model interesant de certificare numit "Road Safety Label", care a fost introdus pentru prima dată în 2008 și a obținut rezultate importante. Road Safety Label arată că o școală a depus eforturi pentru a realiza educația în trafic și siguranța rutieră din proximitatea școlii. Școlile care primesc această certificare au derulat mai multe activități privind siguranța rutieră și au beneficiat de mai mult angajament parental și al personalului școlar.

Pentru a determina dacă o școală este calificată pentru a primi această distincție, se utilizează o listă de criterii. Școlile trebuie să îndeplinească mai multe elemente cheie, cum ar fi: educația privind siguranța traficului, participarea părinților la acest subiect și angajamentul față de crearea unui mediu sigur. Un consultant care etichetează școlile din punct de vedere al siguranței rutiere indică criteriile care necesită atenția școlii pentru îmbunătățire. Școala numește un coordonator al siguranței rutiere care se ocupă de proiect și, dacă este necesar, susține implementarea. În cazul în care școala îndeplinește toate criteriile, se va acorda eticheta privind siguranța rutieră.

Alte exemple de activități realizate în școli, utilizând o abordare participativă, au fost prezentate în timpul instruirii de către partenerul consultativ, FGM-AMOR din Graz (Austria).  "Analiza mediului școlar" este un proiect în care copiii examinează în mod critic mediul înconjurător în jurul școlilor (trotuare, treceri, trasee de ciclism), găsind soluții prietenoase pentru ei și care vor fi propuse școlii, părinților și factorilor de decizie.

Un alt proiect eficient este "Viața reală Scotland Yard", un joc în care elevii grupați în echipe ca și detectivii, învață cum să folosească transportul public, în special orarele și hărțile și prin intermediul unei aplicații mobile.

Proiectul "Lotul de mobilitate pentru profesori" vizează implicarea activă a cadrelor didactice în mobilitatea ecologică și consolidarea rolului acestora ca modele pentru studenți.

Prin inițiativa "Apple Lemon",  studenții colaborează cu poliția locală făcând măsurători cu aparate radar și numărând conducătorii auto care respectă limitele de viteză. Această cooperare între studenți și polițiști ridică gradul de conștientizare al șoferilor privind comportamentul de conducere în jurul școlilor.

Ultimul proiect prezentat, "Reconsiderarea spațiului public atunci și acum" implică colaborarea cu persoanele în vârstă și realizarea de interviuri video pentru a verifica diferențele privind modul în care spațiul public a fost organizat în trecut în comparație cu prezentul. Participarea este crucială în definirea politicilor durabile privind mobilitatea școlară: prin implicarea tuturor actorilor relevanți - studenți, profesori, părinți, școli și personalul municipal, poliția locală - este posibil să se găsească soluții comune și inovatoare pentru a crea un mediu mai sigur și mai plăcut în jurul școlilor.

2020

Comunicat de presă - ianuarie 2020

Rezultatele Fazei 1 a proiectului School Chance

Prima fază a proiectului School Chance a ajuns la final, după 3 ani de învățare inter regional fructuoasă și schimb de bune practici în ceea ce privește mobilitatea, care a avut ca rezultat definirea a 6 planuri de acțiune de către partenerii de proiect care vizează îmbunătățirea politicilor locale și regionale privind mobilitatea acasă la școală.

Pe data de 8 și 9 Octombrie 2019, partenerii s-au reunit în Gävle, Suedia, pentru întâlnirea de management și deasemenea, să-și revizuiască în comun planurile de acțiune cu supravegherea Partenerului consultativ FGM Amor.

Rezultatul reuniunii de evaluare de la egala fost publicare a 2 planuri de acțiune locală – de către municipalitatea Gävle (SE) și orașul Gdansk (PL) – și 4 planuri de acțiune regionale – de către municipalitatea Reggio Emilia (IT), Municipiul Girona (ES) cu Guvernul regional din Catalonia, orașul Utrect (NL, Agenția Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă (RO) Brașov.
Cele 6 planuri de acțiune descriu acțiunile pe care partenerii proiectului le vor implementa în următorii 2 ani și care au fost inspirate din bunele practici prezentate. Printre cele mai transferate, în special, au fost cele prezentate de municipalitatea Reggio Emilia, orașele Utrecht și Gdansk.

Cu toate acestea, toate bunele practici prezentate în cadrul proiectului s-au dovedit a fi o sursă valoroasă de inspirație care le-a permis partenerilor să planifice o mare varietate de inițiative și acțiuni în favoarea mobilității durabile din casă la școală.

Exemple includ introducerea managerilor de mobilitate în școli; instalarea intervențiilor de calmare a traficului, vizibilitate și semnalizare în împrejurimile școlilor; adoptarea unui sistem de certificare pentru școli prieteniase cu mobilitatea și multe altele.

Cu toate acestea, toate bunele practici prezentate în cadrul proiectului s-au dovedit a fi o sursă valoroasă de inspirație care le-a permis partenerilor să planifice o mare varietate de inițiative și acțiuni în favoarea mobilității durabile din casă la școală. Exemple includ introducerea managerilor de mobilitate, vizibilitate și semnalizare în împrejurimile școlilor; adoptarea unui sistem de cerificare pentru școli prietenoase cu mobilitatea și multe altele.

În ultima lună a Fazei 1, partenerii au organizat conferințe locale pentru a împărtăși Planul local cu cetățenii și persoanele interesate și a fost publicată o broșură care colcetează cele mai relevante bune practice ale proiectului.

Plan regional de acțiune :

RAP PP8_reviwed 2611019

Faza 3 / apel 5

 

În cadrul acestei etape a fost dezvoltat un instrument audiovisual pentru promovarea bunelor practici din domeniul mobilității elevilor.